Lättare att andas

publicerat i Allmänt;
Nu märks det att hösten är här. 
Luften är högre och det har varit fantastiskt väder hela helgen. Och som pricken över i:et var det min lediga helg också. 
 
 
Livet känns på något sätt lite lättare just nu. Men jag vet också att det kan svänga fort och det kan räcka med en bankning på dörren på morgonen för att få den där oroskänslan i magen igen. 
Känner att mina samtal med min terapeut ger mig så mycket och jag är så glad att Håkan sa åt mig att det vart dags att uppsöka henne igen efter semestern när det gick i diket igen. 
 
 
Det händer en del nu med och en väldigt positiv sak är att Håkan sålt sin del i limousinen. Han tycker att det har inkräktat för mycket på vårt familjeliv och känner att det är inte värt att försaka familjen på det viset även om han älskat limousinen och varit oerhört stolt över den.
Jag blir så varm i hjärtat och jag vet att jag har tur som har en så underbar man. 
 
 
Nu skall vi sätta på ett avsnitt av Sons Of Anarchy och sen blir det sängen för det blev inte många timmars sömn inatt. Cia och Thomas var här och vi satt i uterummet till långt in på natten och pratade. Så himla mysigt. Fick en fin liten krukväxt som hon köpt, Elefantöra.  Har aldrig sett en sådan så det blir kul att se vad som händer med den och om bladen blir stora som elefantöron. 
 
 
 
J
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

💕 kram på dig

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Fint skrivet Jytte!❤❤❤

Kommentera inlägget här :